29
آوریل

لیست بروزرسانی های نسخه 24 و 25 میدمد

امکان ثبت سفارش با قیمت و خدمات دلخواه در سفارش حضوری

در صورتی که می خواهید سفارشی ثبت کنید که قیمت و خدمات آن متفاوت از قیمت و خدماتی می باشد که روی محصولات خود تعریف کرده اید میتوانید از این امکان استفاده کنید و هر نوع خدمتی که ارائه میکنید را فاکتور کنید.
این امکان در حال حاضر فقط برای مشتریانی که از پکیج VIP استفاده میکنند در دسترس می باشد، اگر شما از پکیج VIP  استفاده نمیکنید اما به این امکان احتیاج دارید میتوانید با واحد فروش در ارتباط باشید.

سبد خرید در سفارش حضوری

از امروز سفارشاتی که از طریق فرم سفارش حضوری ثبت میشوند نیز وارد سبد خرید مشتری میشوند و شما میتوانید ابتدا تمام سفارشات مشتری را ثبت و در نهایت روش پرداخت را مشخص کنید.

بهبود و توسعه چاپ دستور تولید

پرینت دستور تولید در این نسخه متحول شده، شما میتوانید از طریق لیست سفارشات در حال انجام چند سفارش را انتخاب و سپس دستور تولید آن را چاپ کنید، قبل از چاپ دستور تولد امکان تغییر ترتیب سفارشات در چاپ دستور تولید نیز برای شما فراهم شده است. در ضمن اگر بخواهید توضیحاتی به دستور تولید اضافه کنید کافیست توضیحات خود را در بخش یادداشت سفارشات ارسال کنید و تیک دستور تولید را بزنید تا این یادداشت در پرینت دستور تولید ظاهر شود.

بهبود و توسعه ماژول تحویل سفارشات

اگر گروه های مختلف مشتری دارین و دوست دارین بعضی از این گروه ها در زمان ثبت سفارش درگیر موضوع اعلام آدرس نشوند و از طرفی جای باکس آدرس هم خالی نمونه برای شما امکاناتی فراهم کردیم که این مشکل را رفع میکند، کافیه به این مسیر مراجعه کنید:
منوی امکانات جانبی >> روش های ارسال>> تنظمیات
از امروز شما میتوانید مجوز ثبت چندین آدرس را فقط به بعضی از گروهای مشتری خود بدهید، برای اینکار کافیه سطوح دسترسی مشتریان را بررسی کنید.
در هنگام ثبت دسته و روش ارسال امکان محدود کردن بر اساس استان را هم اضافه کردیم.

شناسایی راحت سفارشات دارای خدمات

در جزئیات سفارش یک چک باکس اضافه شده است به نام “خدمات پس از چاپ”، کافیست در هنگام بررسی سفارش، در صورتی که متوجه شدید سفارش به خدمات پس از چاپ احتیاج دارد این گزینه را فعال کنید تا در تمام لیست ها کنار نام سفارش یک آیکن اضافه شود و مشخص شود که این سفارش دارای خدمات می باشد.
برای کسانی که از ماژول فرم بندی استفاده میکنند نیز 2 گزینه جدید در جزئیات سفارش اضافه کردیم:
لب پنجه: در صورتی که این گزینه را فعال کنید ابتدای نام فایل این کارکترها اضافه میشود “[email protected]” تا در زمان فرم بندی کاربر متوجه نیاز سفارش به فرم بندی شود.
ابعاد تغییر نکند: در صورتی که این گزینه را فعال کنید ابتدای نام فایل این کارکترها اضافه میشود “[email protected]” تا در زمان فرم بندی کاربر متوجه شود به هیچ عنوان سفارش نباید تغیر سایز داشته باشد.

اختیاری شدن نمایش فیلد عنوان در فرم سفارش

برای حذف فیلد عنوان کافیه دسته محصولات مورد نظر را ویرایش و در سربرگ “تنظیمات پیشرفته” گزینه “عدم نمایش عنوان سفارش در فرم سفارش” را فعال کنید.

بهبود و توسعه فرم ثبت سند مالی

امکان ثبت انواع مختلفی از سندهای مالی مانند تخفیف، خسارت و … اضافه شده است، حتما این بخش را بررسی کنید، تغییرات زیادی انجام شده است.

بهینه سازی عناوین و توضیحات سندهای مالی

بهبود ماژول لیست قیمت

نحوه نمایش لیست قیمت در نسخه ریسپانسیو بهبود داده شده است.
امکان حذف ابعادهای دلخواه تعریف شده در محصولات از لیست قیمت اضافه شده است

بهینه سازی شناسنامه سفارش

از امروز در شناسنامه سفارش میتوانید این موارد را فعال کنید :
خدمات
شماره همراه مشتری
تاریخ تحویل

امکان تعریف حداقل رزولیشن در محصولات بنر

در صورتی که در سفارشات بنر فقط حداقل رزولیشن فایل برای شما اهمیت دارد و مهم نیست که حتما رزولیشن فایل ارسالی دقیقا مساوی با رزولیشنی باشد که شما مشخص کرده اید کافیست در فرم تعریف محصول بنر، سربرگ فایل تیک “حداقل رزولیشن” را فعال کنید.

ارسال SMS در هنگام ثبت نام جدید

قبلا فقط وقتی مشتری در نقش همکار ثبت نام میکرد از طریق SMS به مدیر سایت اطلاع میدادیم، از امروز میتوانید با فعال کردن گزینه “ثبت نام جدید” در بخش تنظیمات ارسال، از ثبت نام کاربران معمولی نیز با دریافت SMS مطلع شوید.

امکان نمایش تصویر سفارش در فاکتور

برای اینکار باید در بخش “تنظیمات سفارشات و مالی >> فاکتور” گزینه “نمایش تصویر سفارش در فاکتور” را فعال کنید.

منوساز حرفه ای

در صورتی که از قالب های عمومی استفاده میکنید، یک منوساز حرفه ای به امکانات قالب شما اضافه شده است، کافیه به تنظیمات قالب و سپس به تنظیمات فهرست ها مراجعه کنید.

بهبود و توسعه ماژول پیشنهاد ویژه

اگر قالب شما از ماژول پیشنهاد ویژه پشتیبانی میکند، میتوانید از امکانات جدید این ماژول استفاده کنید:
امکان تعریف تاریخ انقضا بر اساس روز و ساعت برای پیشنهادات
امکان غیرفعال کردن یک پیشنهاد

بهینه سازی ریسپانسیو قالب های عمومی

نسخه ریسپانسیو قالب های عمومی تا حد بسیار زیادی بهبود داده شده و بسیاری از مشکلات آنها رفع شده است.

بهبود نمایش گالری تصاویر در صفحات ایستا

نحوه نمایش گالری در صفحات ایستا بهینه سازی شده، مشکل دفرمه شدن تصاویر و کیفیت پایین تصاویر رفع شده است.

امکان ویرایش زینک های آرشیو شده

در صورتی که پس از آرشیو یک زینک متوجه شوید سفارشی باید از زینک حذف شود و یا یک سفارش باید به زینک اضافه شود از امروز میتوانید به راحتی با مراجعه به منوی آرشیو زینک ها این کار را انجام دهید.

امکان لغو سفارشات تحویل داده شده

در صورتی که به هر دلیل نیاز داشتید یک سفارش که تحویل داده شده است را لغو کنید از امروز میتوانید اینکار را انجام دهید، البته این امکان فقط روی مدیر اصلی چاپخانه فعال می باشد.

بهبود و توسعه گزارش فروش کل

در گزارش فروش کل، هزینه ارسال و هزینه تخفیف فاکتورها را میتوانید به تفکیک مشاهده کنید.

امکان شخصی سازی لیست سفارشات در حال انجام – لیست سفارشات آماده تحویل – آرشیو سفارشات – لیست مشتریان
برای شخصی سازی لیست ها میتوانید به منوی “تنظیمات >> سفارشی سازی لیست ها” مراجعه کنید.

بهینه سازی باکس جزئیات قیمت در فرم ثبت سفارش

رفع تعداد زیادی از باگ های اعلام شده از طرف شما